I´ve got thick skin and an elastic heart

Jag vet att jag tjatar men livet är förjävla bra! Älskar mitt liv och njuter för det mesta av allt i det. Veckan har bjudit på jobb och fixarkväll på barnens skola. Nu har jag ledigt i ett par dagar och jag försöker att hinna med så mycket som möjligt under dessa dagar. Vi kan börja med Valborg. Då kom Jenny och Axel hit och åt mat och hämtade hem Alice gamla säng. Hade tänkt att åka till en brasa men gav upp när jag helt enkelt inte kände för att frysa mer under dagen. Det regnade och blåste så vi stannade hemma och jag pratade med Linda i telefon i en timme. Sista dagarna har jag haft överdragsbyxor på jobbet för att det blåst så och för att slippa frysa. Hade inte ens överdrag i vintras så det säger en del.
 
Igår var vi och handlade på Maxi sen lagade vi en god lunch tillsammans jag och Kim. Sen blev jag lite uttråkad och det slutade med att vi hamnade nere i Sjöåsen hos Alex och Larsa. De hade en massa djur och ungar. De hade kycklingar som var fyra veckor, samt nykläckta några var nåt dygn och sen kläcktes två när vi var där. De hade även tre fina långhåriga kattungar och två kaninungar. Kaninmamman var riktigt stor och oerhört social. Hon kom fram och slickade och skulle ha smek. Sen har de ju ett antal katter till samt Paddington. Är riktigt mysigt att vara därnere. Och jag har bestämt att vi ska ses oftare för jag tycker så mycket om dem! Åkte hem och solade och gick på Maxi med Jea.
 
Idag var vi på Kosläpp. Snackade om att kossorna är lyckliga när de får springa ute igen. De studsade, hoppade och stångades. Barnen fick en varsin bulle sen åkte vi hem och mamma kom förbi en sväng. Lukas gick på kalas och Felix åkte till en kompis.
 
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli sex. Då ska jag ut och käka med Carina. Vi ska gå på mongolisk buffé (hennes favorit). Håller på och försöker få till ett par resor med mina vänner med. Planering pågår och jag älskart! Till veckan ska jag på personalfest, fixarkväll på förskolan och sen ska jag försöka gå ut och käka med en annan fin vän som jag inte sett på länge! Sen ska jag ha tjejfest på lördag <3 Livet, livet, livet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0