Tiden går fort

I dag den 4/10-05 så har jag och min älskade sambo varit tillsammans i åtta år. Kan ni fatta? Vart tar tiden vägen egentligen?

97-Finner varandra och blir tillsammans
98-Förlovar oss
00-Flyttar ihop i våran första lägenhet
01-Flyttar till en annan lägenhet
02-Köper hus ihop, blir gravid med första barnet
03-Felix föds till världen

O4 och 05 har kärleken bara flödat haha, kanske inte riktigt, men nog fan har vi haft det bra genom tiderna. Ångrar inte en sekund av mitt liv i hop med den mannen. Han och Felix gör mig lycklig. Hoppas bara att det blir fler kärleksbarn nån dag!

Har haft en underbar dag i fag. Åt middag ute i naturen med familjen och Felix klappade och kramade och pussade mig och pappa sin hela dagen frivillgti och skulle vara så go hela tiden. Helt lovely alltså.

Snart "Desperate housewives" också, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0