Test!

Gjorde nyss ett test som skulle avslöja vilket parti jag hade mest samma
åsikter som (krånglig mening märkte jag haha). Men iaf jag gjorde testet
och det visade att jag till 71% höll med mp, 68% vänstern och 63% S.
Måste säga att jag är nöjd med resultatet. De som jag tyckte minst lika som
var som tur var M. Förra gången jag gjorde ett liknande test så har jag för mig
att jag tyckte mest som FP och Centern. Skit samma det är bara ett test ändå
och jag vet ändå hur jag ska rösta.

Nu är Felix på dagis så jag sitter här och har lite egentid, det är ganska skönt
faktiskt, tror att han tycker likadant och så får han leka med kompisarna. De har
ett killgäng på dagis 4 killar som är lika gamla och Felix är med i det gänget och
det märks att han trivs där.

Snart börjar skolan, ska bli riktigt kul faktiskt har så himla bra schema egentligen
men blir säkert till att läsa en del hemma men det går nog bra. Måste ha disciplin
bara vet ju hur jag gärna skjuter upp saker hela tiden så.

Nu ska jag fixa lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0