Typisk lördag

Lördag alltså hmm undra vad som händer ikväll då. Har bjudit mamma
och brorsan på mat idag. Tacos blev det, jättegott faktiskt. Det var roligt
för jag ringde och frågade mamma vad dom skulle äta för mat idag och
hon bara skrattade och frågade om det var mattiggeri igen. Jag brukar
nämnligen ofta ringa till henne och fråga henne det när jag vill att hon
ska laga mat till oss så hon blev nog både förvånad och glad när jag bjöd
henne denna gång.

I går hade jag en helkväll med 2 rara tjejer. Först åt vi mat på kinan sen
gick vi på Beck på bio och sen vidare till mastis och drack lite drinkar. Det
var verkligen jättetrevligt. Men det var spännande i början av filmen och jag
var samtidigt så himla mätt sen maten så det kändes som att jag skulle kräkas
faktiskt och mitt i allt drog Linda fram godispåsen som hon köpt hehe det var
skoj. Magen min är ju van med fil på kvällarna och inte kinamat liksom.
Det var en alldeles lagom kväll och det var trevligt. Alltid lika mysigt att umgås.

Nu sitter jag och lyssnar på Robbie och bara njuter. Funderar på att hälsa på
Lail ikväll vi får väl se. Det är riktigt segt här hemma faktiskt så sen när Felix har
somnat så tror jag att jag smiter ut en stund. Men innan dess ska jag gå ut och
spela lite fotboll med Felix för det har jag lovat.

Fick elräkning här om dagen den var på 14 000, som hittat eller vad tycker ni?

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0