Det blir inte alltid som man tänkt sig

Hade verkligen sett fram emot den här fredagskvällen,
men det borde jag inte ha gjort. Klockan är nu halv elva
på kvällen och jag sitter här vid en jävla dator alldeles
själv. Skulle ha umgåtts med sambon i dag, men en
sak hände som förhindrade det. Det är en knepig grej
och inget jag kan berätta om här tyvärr.

Ska inte sitta här och tycka synd om mig själv, känner
mig bara så besviken. Men det är mitt fel det med tror
jag, tänkte nog helt fel där och det är sånt som händer.

Har heller inte börjat med den där förbannade uppsatsen
som ska skrivas, vet faktiskt inte i vilken ände jag ska
börja överhuvudtaget. Känner ingen motivation alls.
Den finns inte där,  finns så mycket annat jag vill lägga min
energi på känner jag.

Vad gör man nu då? Plockar disk eller dammsuger
kanske, men kan inte gärna dammsuga mitt i natten när
de andra sover, hade jag bott själv hade jag lätt gjort det.
Är lite orolig för i morgon, jag måste verkligen sitta vid
datorn hela dagen och det har jag verkligen ingen lust med
alls, men inget val. Vem ska underhålla Felix hela dagen,
det är väl den stora frågan. jag måste fokusera på det jag
ska göra så är det bara.

Ska vara positiv med kanske, i går hade jag den bästa dagen
på väldigt länge. Jag och Kim hade det underbart, kanske
låter suspekt, men jag menar det allt var toppen, det brukar
visserligen vara bra, men i går var det bättre än någonsin.
Älskar min lilla gubbi.

Nu ska jag gå och ja jag vet fan inte vad jag ska göra, men
nåt blir det väl. Börjar bli för hungig för att vara vaken nu
så det kanske är bäst att jag sover en stund innan jag äter
något. Har tappat 7 kg nu och fler ska det bli så det är bara
att hålla sig borta ifrån allt vad kylskåp och skafferin heter.
I´m gonna do it!

Går och kramar om mig själv en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0