Me, my body and I

Hur börjar man egentligen när man ska skriva ett inlägg det
är jag lite osäker på faktiskt. Jaja skit samma, i dag har jag
varit i skolan en liten stund. Åkte in och vi pratade bara om
uppsatsen, sen fikade jag och A, jag tog en banan, så det
var duktigt gjort av mig. Sen åkte jag till stan och hämtade
upp T på hennes jobb, sen kom J med och så gick vi till
mitt favoritställe och åt lunch och pratade, trevligt som bara
den var det.

Sen åkte jag hem tidigt och sen dess har jag hämtat Felix
på dagis. Sen hem och fixat lite middag till pojkarna,
jag åt annat jag. Japp nu är jag seriös igen, eller ja det har jag
väl försökt att vara hela tiden, men nu är det riktigt hårda tag igen
som gäller. Allvarligt alltså snart är det ju sommar. Tittade på
mig själv i spegeln i dag och blev förbannad på mig själv,
jag undrade vad fan jag har utsatt min kropp för egentligen?
Fattar inte hur jag kunde, eller ja det gör jag väl. Godsaker
är lätt att stoppa i sig det vet jag. Men det stör mig, ska göra
det bästa av situationen nu. Helt bra blir det aldrig igen, men
bättre kan det helt klart bli.

Nu ska jag vara hemma i 1 & 1/2 vecka och skriva uppsats, det
ska bli skönt. Känner på mig att jag kommer att lata mig den
första tiden och sen sitta hemma och panikskriva som vanligt.
Men det får bli som det blir, det ordnar sig hur som helst.
Ska bli skönt att bara kunna vara hemma och ha det skönt med.

Just det Liseberg måste jag ju skriva om med. Det var skitkul
som jag trodde och allt gick bra i år med, alla kom dit och hem
helskinnade. Jag åkte Balder, Kanonen, Bergbanan, Kållerado
och Flumride. Inte Uppskjutet för det var ur funktion och Höjdskräcken
kände jag inte för i år. Sen hade jag nog fått åkt den ensam med.
men jag fick med A upp i Kanonen, det trodde jag aldrig, jag är
stolt över henne. Bästa var innan vi skulle åka den då sa hon:
"ja jag tror ju inte att jag dör i alla fall" och hon såg helt alllvarlig
ut när hon sa det, det var så skoj alltså.

Har rensat ut min garderob i dag, det fanns en hel del kläder
som jag aldrig använder, en del jag inte kan ha, en del jag
glömt bort att jag har. Välbehövligt var det iaf.

Nää nu ska jag göra annat. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0