Saknad

Sitter hemma och väntar. Har man skitit i det blå skåpet tro?
Jag börjar fundera, det har jag nog. Finns inget återvändo åt
något håll verkar det som. Allt bara snurrar, tankarna far i kring
åt höger och vänster. Shit alltså värsta berg och dalbanan. På
tal om sådana på söndag ska jag åka dom på riktigt. Då ska jag
inta både Balder och Kanonen och bergbanan med såklart för
det har jag lovat A. Det ska gå fort som fan och högt upp i luften
då gillar jag det. Ska åka höjdskräcken med hade jag tänk. Men
ibland när jag sitter i den så undrar jag, vad försöker jag bevisa
egentligen? Den ger mig ångest. Men men vi får se, så blir det nog.

I dag är jag hemma, mådde dåligt i morse och för att inte tala
om i går kväll ack vilken känslostorm, men det var skönt att få vara
lite ledsen, då mår man bättre sen.

Saknar mina kompisar helt otroligt mycket. Vill bara träffa dom. Ska
försöka att klämma in en träff med T i helgen, det behöver jag. Sen L
blir det att jag träffar om 2 veckor, då blir det party *längtar*.
Pratade med A i går och blev alldeles salig gud vad jag har saknat
henne alltså, helt sjukt ju. Jag vill ha mina kompisar nära mig hela
tiden nästan för att må bra. Och så saknar jag D också, nåt otroligt
mycket, hoppas du vet det darling. och alla er andra med såklart
.
Nog om all detta. Tack igen för alla fina kommentarer. och Bea va bra
att du tycker att humorn lyser igenom, det dör aldrig ska du veta:)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0