Hur veckohandla?

Sist jag skulle uppdatera här så försvann allt och då blev jag sne och struntade i det men nu är det dags för en uppdatering känner jag. Har hört från folk att min blogg är alldeles för intern och det är bara lätt att hänga med i den om man verkligen känner mig (alltså typ så väl som Linda och Kim vill säga) och det är det ju inte många som gör. Jag är dock medveten om detta och ska tänka på det i framtiden när jag skriver inlägg:) för jag håller med om den saken.

Idag har vi gått en skogspromenad med Felix, en gansla lång sådan faktiskt. Tur att Kim har starka axlar som Felix kan sitta uppe på i nästan 1 km, det var mysigt och härligt med frisk luft. Har knappt varit utanför dörren de två senaste veckorna, har skrivit uppsats och haft värsta magsjukan, men nu ska det bli bättring! Planerade in en picknick till skogen med varm choklad och smörgåsar nån dag. Ja naturen är till för att upplevas och avnjutas.

Sen bar det av till affären för att veckohandla och dum som jag var så hade jag inte med mig någon inköpslista med ingredienser för veckans middagar och det resulterade i att jag köpte mat för 1200 istället för annars kanske 700, behöver jag ens skriva att hälften av pengarna spenderades på sånt vi absolut inte behöver i matväg? Varför fortsätter man med samma misstag gång efter gång att handla på fastande mage? (hade iof ätit lunch) helt fel! Sen drog vi upp till donken och käkade middag (nästan iaf min mat var slut). Hem och såg på The departed med Kimpas syskon, trevligt som bara den men jag gillade inte slutet i filmen även om Kim har en viss poäng när han säger att den inte slutade som alla andra filmer och att man inte kunde förutse slutet.

Dagens yeah: Film med chokladpudding på kvällningen
Dagens blää: Ett helt onödigt tjafs med familjen på f.m

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Bea

Trist att du fått lite kritik för ditt bloggskrivande! :( Jag tkr nämligen om den precis som den är! KRAM

2007-02-25 @ 15:37:28
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/
Postat av: faster Kerstin

Faster Kerstin tycker dock att du får skriva vad du vill och hur du vill i din egen blogg som du själv författar! Och när du vill med..man bloggar ju mkt för sin egen skull, eller hur..? Inte bara för att roa andra.. Du e allt en goding du, kram!!
Jag har oxå sett The Departed, håller med dej..

2007-02-26 @ 16:55:24
Postat av: faster Kerstin

Faster Kerstin tycker oxå att du får skriva vad du vill och hur du vill i din egen blogg som du själv författar! Och när du vill med..man bloggar ju mkt för sin egen skull, eller hur..? Inte bara för att roa andra.. Du e allt en goding du, kram!!
Jag har oxå sett The Departed, håller med dej..

2007-02-26 @ 16:56:53
Postat av: Kerstin

Tycker att du får skriva vad du vill och hur du vill och om vad du vill samt när du behagar i din egen blogg som du själv författar. Den är ju din, och det är bara att "gilla läget" -vilket jag gör! Fortsätt att vara du..kramar!!

2007-02-26 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0