Kajsa min rara lilla vän

Fredagskväll nu äntligen. Har varit hemma hela dagen med Felix och myst. Tvättat lite men dessvärre inte räknat någon matte överhuvudtaget, det får bli imorgon eller så. Har nyss haft fredagsmys och sett film och ätit godis hela familjen. Idag hände något roligt, Kajsa ringde! Jag blev jätteglad har inte pratat med henne sen förra sommaren eller nåt sånt och inte träffat henne heller för den delen. Vi hade sms:at en del och hon ringde när jag skrev att jag snart skulle ha få en bebis, hon var så himla glad och nästan skrek i telefonon haha, min kajsa det. Jag saknar henne faktiskt, hon är en av de raraste tjejer jag känner. Skulle ta och ses vid jul sa vi det ser jag fram emot.

Igår var en mindre rolig dag, det var lite krångel i skolan och jag saknade pappa. Han hade varit död i 2 månader exakt igår och det kändes lite jobbigt, sen brist på sömn och sånt gjorde nog sitt till också antar jag. Nu ska jag lägga Felix och sen vet jag inte om det blir tv eller vad som sker. Imorgon drar vi till Ikea och köper nytt golv, ska bli kul.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0