Melodifestival?

Ja vad säger man? Har just kikat på melodifestivalen en stund och det är ju sorgligt! Så dåliga bidrag så det är pinsamt åt det! Men det passade mig utmärkt för jag var på grymt dåligt humör när jag satte mig i soffan och jag fick lite terapi när jag fick sitta där och bara verbalt avreagera mig, freaking lovely! Men pinsamt för Sverige. Läste sen på aftonbladet att Christer Sjögren och Amy vann, hade förutspått detta. De vill väl ha en ploylåt eftersom det verkar funka rätt bra på eurovision, men frågan är om den är tillräckligt ploy för att ta sig vidare, dålig nog är den iaf det är ett som är säkert. Men vad hände med andra chansen? Finns det fortfarande? Såg inget om det på ab.

Stängde av fiaskot på tv:n och såg på lite njutningsbart Grey´s istället, att föredra kan jag lova. Nu ska jag ta min ömma kropp och försöka få mig lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jadå, 2a chansen finns..Poodles och E-type. Och hon Tapper..
Tur det finns fler kanaler på teve.. Men E-T och Poo e ok..*L*

2008-02-10 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0