Lättskrämd

Satt och såg på en thriller i min ensamhet och precis när det var som mest spännande i upplösningen så vaknade Alice och grät så jag fick gå ifrån in i ett mörkt sovrum och mata henne hua lite otäckt, jag är så jäkla lättskrämd alltså. Innan dess hann jag duscha, brukar aldrig göra det på kvällen utan endast på morgonen men jag hinner nog inte imorgon då vi ska vara på dagis kl:8.30 och då ska jag ha med Alice färdigklädd och nerstoppad i vagnen. Kan tillägga att vi vänt lite på dygnet här hemma eller ja vi kommer upp sent på morgonen om inte annat. Men det ska gå och om inte annat så kan jag alltid ringa hem mamma som kan vara här på ett kick ifall det inte funkar, bra praktiskt det!

Har varit själv hemma ikväll men det har gått riktigt bra, lade båda barnen själv. Men Alice har kräkts en del nu på kvällen brukar hon aldrig göra. Har börjat gett henne minifom för hennes mage och jag tror det blir lite bättre funkar inte det så ska jag sluta dricka mjölk i ett par dagar för att se om det blir nån skillnad.

Nu kom Kimpa hem så jag ska krypa ner i sängen brevid honom och sova lite upp tidigt imorgon. Ska gå promenad med Alex igen, gick idag med skithalkigt men skönt. Alice sover så bra efter det med sov 2,5 timmar efter att vi hade kommit hem och det behöver hon verkligen.

Tack för alla kommentarer! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är precis som dig, lättskrämd! Jimmy får alltid ta sista promenaden med hundarna för då är den annars jättemysiga skogen jättemörk o farlig här utanför;)

2008-01-09 @ 09:41:33
URL: http://saraohlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0