Alice 8 månader

Idag blir palli palli (Alice) 8 månader! Grattis grattis lilla stumpan. Vart tar tiden vägen? Juat nu ligger hon på golvet nedanför mig och tar sig runt, ja hon kan ju inte krypa än men hon drar sig bakåt, framåt och snurrar så hon tar sig från ena sidan i rummet till den andra relativt fort och hon är målmedveten lillan. Har just pratat med Kimpa i telefonen vars hjärta smälte när han hörde lillan genom telefonen. Han träffade inte henne på hela dagen igår så jag förstår om det känns jobbigt. Liten blir stor eller större och nu har jag sökt dagisplats åt henne. Så snacka om att tiden går fort  som sagt. Annars följer jag fortfarande förhören i Arbogarättegången. Är jag den enda? Tror som sagt C är skyldig men tror inte de kommer fälla henne, det saknas ju bevis. Snart blir det lunch för egen del sen ska jag hämta Felix på dagis.

Bjuder på lite bilder dagen till ära:









Dom två översta bilderna är på Felix när han är åtta månader och de understa är på Alice som ni ser. Alice är verkligen en glad liten tjockis:)



Kommentarer
Postat av: jea

Grattis Grattis, det går snabbt. bedårande liten tös....//

2008-08-07 @ 15:22:01
Postat av: mitha

MEn gud sikka gooooodingar!!!!



Ja du detta med Arbogamorden...usch ja jag tror med hon är skyldig och jag hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och erkänner! Fan jag blir så arg så det finns inte ord för vad jag vill göra med henne....



stor KRAM

2008-08-07 @ 17:57:38
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Tina

Ja de är världens sötaste vännen... verkligen <3



Jo du jag följer också Arboga så gott jag bara kan. Jag tror också att det är tyskan, men jag tror dessvärre inte att hon blir fälld. Försvaret har ju Emmas "bristfälliga" minne till sin fördel. Men alltså, om jag satt oskyldigt åtalad för mord på två små barn, då skulle jag bli knäckt och få ett nervsamanbrott tror jag. Hon sitter där, helt cool, skrattar ibland... det känns verkligen inte friskt...Men jag vet inte...Fortsättning följer...



Kram på dig vännen

2008-08-08 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0