Bästa familjen!

Småjobbig och tråkig dag men har just livat upp här genom att baka en smultronpaj med Felix, den ser jättegod ut. Kimpa är och hämtar morsan, sen blir det familjemys alla gånger. Jag ska inte gnälla alltså jag har världens bästa familj förut när jag kände mig nere så kom Felix in och han hade plockat en jordgubbe till mig. Vi har ju hängampel med jordgubbar så han hade klättrat och hämtat en till mig. "Den får du för att du är så snäll mamma" Man kan inte bli annat än lycklig alltså. Samma sak med Kimpa, han måste vara världens raraste och snällaste. Han säger alltid de bästa sakerna och han ställer upp på mig hela tiden och han orkar med mig framförallt. Tack älskling! Du är världens bästa, men det visste du ju redan:)




Kommentarer
Postat av: tezz (engla_matte/misskelly)

Den pajen ser god ut..Härlig bild på barnen..

Tack för ditt mail,ska förmedla det till maken..

Kram

2008-07-14 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0