Umgänge för hela slanten!

Varför är det alltid så att allt händer samtidigt? Sista veckan har jag varit sjukt sugen på att umgås med nära och kära med andra ord mina vänner. Men det har inte blivit så mycket av den varan men så idag har jag fått flera erbjudanden. Mia vill att vi kommer och hälsar på i nya huset, Linda ville ha med mig och fika och Jeanette dyker snart upp här! Underbart! Allt på en gång. Kim snackade om att åka till Karlstad för att köpa grejer till båten och allmän shopping men jag umgås hellre om man säger så.

Ska bli underbart kul att träffa tjejerna igen. Bland mina vänner gäller inte först till kvarn får mala, nej snarare först till bb får föda. De är ju gravida allihopa och underbart vackra varenda en av dom. Ska be om tillåtelse att lägga upp bilder på dom här. Har ju nästan aldrig några bilder på andra än barnen på bloggen men det är just därför att man faktiskt inte får lägga upp bilder på folk utan deras vetskap. Jag tar det där på största allvar och därför är inte ens släktingar uppe här. Barnens talan för jag hehe.

Nu ska jag dra på mig lite kläder för snart är hon här och först till bb ska hon bli oxå enligt vad jag hört! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0