Helg

Äntligen helg igen då. Har just haft fredagsmys med Felix, vi såg på Troltyg i tomteskogen och shit alltså vilken rolig film. Det är ju massa vuxenhumor i den. Onkel Costia och farfar kokar punch och trollmamman gör dig vacker, ja det är en film i min smak. Trodde att det skulle bli en lugn dag imorgon men det blir barnkalas med Felix, en kompis dotter har fyllt fem år. Sen direkt hem och titta på matchen, Underbart med en till match. Ser verkligen fram emot den! Annars är det lugnt som vanligt. Kimpa har slipat på båten idag, det blir stor skillnad alltså, den kommer att bli fin när den är klar. Den har legat ett par år så den behöver fräschas upp litegrann.

Stundenten idag, de fick inte så fint väder stackarna, men det regnar ju inte iaf. Nu ska jag se på film en film med läckerbiten Adam Brody!

Kommentarer
Postat av: charlie

vill bara sända en kram.

å en nyfiken fråga. vad kostar 4-stjärniga hotell i stockholm? ska ju inte dit men nyfiken :)

hehe

själv ska jag åka till rhodos tror jag v. 27

skönt att ha något att se fram emot

under midsommarstressen i tyskhyddan. puss

2008-06-13 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0