Närmar sig

Så ja nu är det lördagkväll och imorgon drar vi iväg. Vet att jag gör en stor sak av en liten sak men för en annan som suttit hemma sen november så är detta stort. Kim sa imorse att det roligaste med resan skulle vara att hämta katten, det såg han fram emot. Från början var det jag som ville ha en katt men nu längtar han efter henne lika mycket som jag. Fick 2 mms idag där hon låg och sov brevid sin mamma, såg väldigt sött ut.

Idag har jag varit hemma i stort sett hela dagen bortsett från en sväng till Alex och en glass med Linda. Nu ska jag gå och packa lite mer sen ska jag få Felix i säng och tillsist plocka lite disk och vattna blommorna.

Hörs igen om några dagar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en underbar resa. Sen får du uppdatera med bilder och info=)

2008-06-28 @ 21:17:06
Postat av: tezz

TREVLIG RESA till er..

Förstår din känsla angående mammarollen,men jag tycker att man ibland får vara lite ego..

Säg åt sambon eller är det blivande maken???:Han ska köra sakta till sthlm.

KRAMAR

2008-06-28 @ 21:27:48
Postat av: vaanja

hejhej kolla gärna in min blogg och ge en kommentar :)

2008-06-28 @ 22:49:50
URL: http://vanjathatsme.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas ni få en underbar resa o trevliga dagar med mycket sol.... Kram

2008-06-29 @ 12:22:09
URL: http://annis79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0