Nattis

Har ni sett 3 reklamen när en blond tjej med säffledialekt berättar om senaste erbjudandet från operatören?? Det är min Nat det (tjejen alltså) Nathalie heter hon och är en underbar tjej, vi gick i samma klass i ett år, första året på lärarlinjen men nu bor hon i Sthlm, det är en bra tjej och det kommer att gå bra för henne. Hon dansar och hon är duktig, tror att hon kommer bli nåt stor det känns så.

Har nyss ätit eller det var visst ett par timmar sen, det är segt nu alltså händer inget alls. En riktigt seg söndag är det. Tristess när den är som bäst.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Ida

Var det min halvsyster Malin du träffat??

För min lillasyster, My, har ju inga barn! :P

hihi

I sånna fall är jag med i svängarna! ;)



Hoppas du får en underbar dag vännen!



Kram

2008-06-16 @ 10:30:10
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Henne har jag inte sett, måste spana in=)

2008-06-16 @ 10:57:37
Postat av: Johanna

hej snuff! Nu har jag äntligen länkat till din blogg så nu kan jag hitta hit lite oftare.

2008-06-16 @ 11:33:08
URL: http://bruno.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0