Kors i taket

Idag har en sak hänt som inte har hänt på jag vet inte hur länge. Den där kompisen jag har haft vissa problem med har jag plötsligt skrattat med. Det var härligt och vi skrattade gott, förvisso inte åt nåt gott kanske men ändå. Hon gjorde mig inte besviken igen heller så det är kanske början på nåt bra. Sa till henne att vi borde träffas snart igen. Funderar på att åka upp till henne nån helg eller så, vi får väl se vad som händer. Man ska inte gå händelserna i förväg. Men mina kompisar betyder väldigt mycket för mig så det känns bra att det går åt rätt håll.

Idag har vi badat i poolen alla utom jag och sen dök min kära faster upp som gumman i lådan, kom förbi med sina rara vovvsingar när hon var på väg hemåt. Lika trevligt som vanligt.Annars har jag suttit och läst uppsatser, en del bra en annan sämre, riktigt dålig alltså. Så får man kanske inte säga men ni skulle förstå vad jag menade om ni såg den. Borde inte ens få kallas för uppsats. Helt klart det sämsta jag sett sen jag började studera. Så det ska faktiskt bli riktigt intressant på opponeringen imorgon. Sen ska jag lämna in min uppsats sen är jag klar med denna kurs, underbart kan jag lova. Underbar blir inte ekonomin nästa månad då jag och Kim sammanlagt bara får föräldrapeng för mindre än en månad tillsammans, alltså knappt en inkomst, vi brukar ha två. Det tråkiga är att det blir mindre pengra under semstern. Men det ordnar sig såklart. det är smällen vi får för att vi haft fem härliga veckor nu antar jag. If it seems to good to be true it probably is.

Annars händer inte mycket som vanligt. Myser mest med familjen. Alice lär sig sitta själv nu, hon kan sitta en stund men sen tippar hon men det är på gång och söt som socker är hon ju såklart.

Ska nog knoppa nu. Godnatt!

        

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Har blivit en del av mina morgonrutiner nu att läsa din blogg :) Jätte bra när jag sitter och äter frukost. Skönt för dig att äntligen vara klar med uppsatsen. Ha det gott! Kram

2008-06-03 @ 15:15:11
Postat av: Ida

Nepp, första säsongen avklarad, är inne på andra nu. Ligger på typ 5e avsnittet eller nåt :)

Skitbra!! Kram.

2008-06-03 @ 17:02:06
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0