Ocker?

Sitter och slösurfar och har gjort det ett tag. Blir ju ingen hund här tyvärr, skulle så gärna vilja ha en. Mycket jag vill ha alltså. Kollade efter katter då en till katt har funnits i mina tankar med (jag sa ju nyss att jag vill ha mycket) men alltså jag kanske är född igår men hur mycket pengar kan man ta för en katt egentligen? En "vanlig" norsk skogskatt för 5000 spänn? Jag inser att det kan vara mig det är fel på. Det är jättefina katter men ändå. Jag har två norskisar, iof blandraser men ändock. Skaffade dom för x antal år sen men ändå, då var dom helt gratis. Jag betalar gärna pengar för en katt men flera tusen är jag inte så sugen på att lägga......

     
Diza                                      Fleeze                                  Tyra (och nej vi har inte 
                                                                                            kvar den hemska soffan)
                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Bea

Jo, klart de ska kosta fem tusen! helst mer tkr jag. Tycker att det ska vara samma pris på katt som hund.

2008-06-15 @ 18:51:14
Postat av: Sara

Mycket pengar tycker jag oxå!!!

2008-06-16 @ 10:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0