Psykiskt illamående?

Oj vilken dag, soligt värre men jag har suttit vid datorn jag. Felix är bättre men ikväll var han billig kan jag lova. Surade och grinade över det mest och lyssnade inte alls på vad vi sa åt honom. Jobbigt när det blir så, sen får man så dåligt samvete när man bara tjatar på honom och när jag inte kan umgås med honom för jag måste sitta här. Alice håller på att somna, men hon har grinat en del, olikt henne så jag är rädd att det är på väg att bli magsjukt där med. Själv sitter jag med illamående och magvärk. Hoppas det är psykiskt och går över. Har lovat Felix ett litet kalas imorgon med bara familjen, hoppas vi är friska så det blir av. Det är ju en stor dag imorgon.

Nu ska jag återigen fortsätta med uppsatsen. Min kompis den där fräcka jag brukar prata om ringde idag och nu är det värre än vanligt. Får se om det blir som jag misstänker, i så fall ska jag sätta ner foten rejält. Jag hoppas för allas skull att jag har fel.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0