Kvällen i bilder

Jaha dagen efter då! Hur det känns? Jo fint är bara så fruktansvärt trött. Åkte in till Tina vid halv sju och sen drog vi igång med att dricka gott och snacka. Det var hur trevligt som helst och vi satt och sjöng och pratade i 5 timmar eller så. Drog sen till Varvet, vilket kunde ha kvittat för min del, men man vill ju ut och kolla vad som sker. Man vill ju inte missa nåt, som att det skulle ske haha. Sen fick jag och Jea skjuts hem till henne och där käkade vi lite och lade oss sen och sov. Skulle tippa på att jag somnade runt fyrasnåret och vaknade runt halv åtta imorse, därav tröttheten. Jeas sambo hade dukat upp en stor frukost som vi åt och sen begav jag mig mot Coop för att handla lite nödvändigheter och sen hem och slängde mig i duschen. Min kära faster och kusin från Göteborg skulle nämnligen komma förbi en sväng. Detta hade Kim ringt och informerat mig om. Så vi fikade och pratade lite (mest Felix som pratade). Det var väldigt kul att träffa dom en sväng. När dom åkte hemöver så slängde vi oss i bilen och åkte till Hova för att fika lite tillsammans med Kims familj. Dom hade bakat så goda lussekatter och pepparkakor med kristyr. Sen började dom pyssla och göra smällkarameller och Felix gjorde en jättefin som han tog med hem, han fick lite hjälp av farmor. Det var väldigt trevligt, när vi var så trötta så vi nästan föll ihop jag och Alice så begav vi oss hemåt. Nu är jag trött men det är ju självförvållat I know! Ska upp 5.30 imorgon *yeay* Eller hela jäkla veckan faktiskt.

Måste återigen understryka vilka underbara kompisar jag har. Ni är helt fantastiska tjejer! Fenomenalt jävla bäst är ni! Och ett speciell tack till Jeanette, som hämtade mig, betalade mitt inträde, tog hem mig och bäddade åt mig och bjöd mig på frukost. Vad hade kvällen blivit utan dig? Tack älskade du!

Och tack Bea för din rara kommentar. Önskar oxå att vi sågs lite mer, jag håller dock bara till i nya huset och sen nästa termin kommer du hålla till där. Synd att vi inte går samma kurs härliga du! :)



     

     

     

  


Kommentarer
Postat av: mitha

Ja jag säger det igen!!



Du har såååååååååå otroligt söta ungar!!!!!



Härliga bilder för övrigt!



Ha en fortsatt trevlig kväll



själv ska jag sova nu



KRAMAR

2008-12-01 @ 21:35:30
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0