Kunglig fest

I morgon är det Prins och Prinsessfest på Felix dagis. Dom har det varje år istället för halloweenfest. Då klär barnen ut sig till prinsar eller prinsessor eller i Felix fall riddarkung. Sen leker dom, har disco och äter trerätters lunch med tårta till efterrätt. Och som sagt i morgon är det dags igen. För två år sen gjorde Kim en egen krona till Felix som han hade på sig. Förra året piffade han upp denna kronan och i somras stabiliserade han den med hjälp av silvertejp. Nu ikväll så piffade han upp den igen med nytt guldpapper samt en röd rand längst ner. Den blev så snygg så. Han är duktig han. Felix är mer inställd på att ha på sig riddarhjälmen imorgon men det är ju kungligt tema och den blir varm och klumpig att gå runt med. Får väl se hur han gör i morgon.

Nu sover barnen för kvällen och vi ska snart se på Greys jag och älskling. Underbart! Som jag har längtat! Får hoppas att Alice sover i natt, hon var varm när jag lade ner henne i sängen men det gick inte att få i henne alvedon. Hade det i vällingen och den dissade hon på en gång. Den gubben gick inte. Antagligen vaknar hon mitt i natten och så får jag ge henne välling då. Jaja det märks.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0