Älskar Arne

Om man ska sammanfatta dagen så kan man säga att jag inte gjort så mycket nej. Skogspromenad, Idol typ sen har jag lyckats skicka iväg ett jag älskar dig sms till nån stackars Arne. Typiskt mig att göra en sån grej! men så kan det gå antar jag. Ang. Idol så är det helt otroligt vad många det är som saknar självinsikt, men det är jäkligt underhållande att titta på.

I morgon kommer Miafia förbi hoppas jag, sen kanske jag ska iväg och sova över i Evas stuga på fredag, måste bara lösa en del detaljer i kring det hela. Annars är det tänkt att vi ska åka till Karlstad i helgen och shoppa loss jag och Kimpa, ska bla köpa tyg och grejer till husvagnen. Sen ska Kimpa sy gardiner och grejer, det är han som är praktiskt lagd här hemma och inte jag. Ska bli riktigt kul, är sjukt sugen på att åka iväg en sväng med den. Vi ska besiktiga den snart sen blir det förhoppningsvis en hösttur nån helg här.

Nu ska jag slå mig ner brevid min sambo i soffan.

Kommentarer
Postat av: charlie

jag ska ju med till dig i morgon. har mia glömt att säga det?! hehe tack för utmärkelsen! kram

2008-09-17 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0