Bad feeling

Har en ångestkänska i kroppen. Känns väldigt obehagligt. Jag brukar sällan känna så här men nu är den så stark så jag blir illamående. Har en sak jag går och funderar på som tynger mig, kanske kan det vara den bakomliggande orsaken? Känns inte alls bra.

Snart ska jag lägga Alice så ska jag se Idol funderar på att låta Felix se det idag, kan vara mysigt att krypa ner brevid honom i soffan under en filt. Ungar är bra när man har ångest, dom lättar upp nåt otroligt. Får nog bli så. Kimpa åkte precis iväg för att hämta släpet så jag är ensam med barnen. Ska gå och krama dom nu.

En kvart senare känns det mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: charlie

åhh ja! erbjudandet står kavr om du vill ha ha html-fucking-koder någonstans. kyss kärast!

2008-09-04 @ 19:59:27
Postat av: Tina

Ja du gumman, älskar barnen gör jag verkligen. De förgyller varenda stund genom att bara finnas där. Så har ju du och Kim väldigt charmiga barn också =)Med barn behöver man aldrig fejkskratta som man gör med vuxna. Barn är så ärliga och det är underbart tycker jag.



Blir bekymrad när jag läser om din ångest, handlar det om framtida matte kanske?

Vi hörs snart, stor kram!

2008-09-04 @ 21:02:23
Postat av: Ida

Jag förstår din känsla. Ångest är tamejfan det värsta som finns...usch! :S



Hoppas att du mår bättre nu!!



krama

2008-09-05 @ 07:34:55
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: XONX

Trevligt :D

2008-09-05 @ 07:41:22
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: jeanette

ångest ska du inte ha. men som man väldigt lätt får. vad du än har ångest för kommer att ordna sig, jag lovar. kramar

2008-09-05 @ 18:45:27
Postat av: Jenny

inte kul att höra att du har ångest. sånt tär. men du ska se att det ordnar sig. det tror jag. om du vill prata så finns jag på nallen och msn. kram

2008-09-08 @ 08:47:38
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0