Bitter is my middle name

Jag är så jäkla trött alltså, tror det är sviterna från helgen. Jag är verkligen inte van att vara uppe så länge! Hur som helst nu har jag sett henne lilla Mika! Hon var och hälsade på hos mormor som bor brevid min mamma så jag knallade dit och fick äntligen träffa henne. Och sicken liten goding! Jätteliten och söt och väldigt lik sin mamma, men det visste jag ju redan. Hon var jättesöt, och liten som sagt så små barn har jag själv aldrig haft, mina har alltid varit så stora. Mika var ju egentligen inte speciellt liten utan som bebisar ska vara, men en annan är ju inte van. När jag och barnen var ute och gick så kom det en hund bakom mig, han sprang lös och strövade omkring, kan med största sannolikhet säga att han tillhörde familjen som bor på Krontorps gård. Han följde efter oss och folk kom körande i sina bilar och var minst sagt irriterade och tittade strängt på mig och jag såg att dom tänkte att jag minsann borde koppla mitt hundskrälle. Men det var ju inte mitt hundskrälle så det struntade ju jag i, han sprang mitt i vägen, men det gick bra för alla bilar stannade. Sen är det ju knappt nån trafik här där jag bor. Hunden följde med ända till Jea och sen hängde han där men när vi gick in drog han vidare. På vägen hem gick jag förbi mitt gamla jobb som öppnade idag, det kändes tråkigt. Skulle så gärna vilja vara där och jobba. Jag älskar ungarna där. De gjorde sig av med mig och anställde en obehörig trots att de lovat att inte göra så. Efter att jag varit där i 5 år! Är fortfarande förbannad över det!

Nu är Kimpa äntligen hemma så nu blir det BOB i sängen, om jag kan hålla ögonen öppna vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0