Husvagn

Tänkte bara säga att jag och Kim numera kan titulera oss som husvagnsägare! Kimpa har hämtat hem den, eller rättare sagt han är på väg hem med den nu. Allt fungerade som det skulle och det såg bra ut så numera är den våran. Känns kul faktiskt, får se om det här med husvagn passar oss, jag vill tro det.

Sen vill jag även ge en stor eloge till två av mina närmaste vänner Tina och Alexandra. Tack för att ni orkar lyssna på mig dagarna i ända. Jag hoppas att ni vet att ni är guld värda, utan er hade mitt liv varit oerhört mycket fattigare på alla sätt och vis. Tack för att ni finns! ♥


Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis till husvagnen! Hoppas att ni kommer att ha mycket nöje med den!



/Anneli

2008-09-16 @ 10:01:53
Postat av: Tina

Åh gud, rara du. Du är för go. Det är klart vi lyssnar, hehe, du lyssnar ju på oss ;)

Mitt liv skulle vara otroligt fattigt om inte du och söta familjen fanns! Så tack själv, rara du <3

2008-09-16 @ 12:46:04
Postat av: Anonym

åh va mysigt med en husvagn :D

2008-09-16 @ 12:50:21
URL: http://havetolive.blogg.se/
Postat av: Bea

Grattis ^^

2008-09-16 @ 15:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0