Marknad och fotboll

Har varit på Oxhälja idag, mysigt och skönt att komma hemifrån lite men måste säga att det alltid är samma saker och jäkligt mycket strumpor och sockor överallt, sen blev det en massa regn så vi drog hemåt. Har just haft svärfar, svägerskan och hennes pojkvän här på fika. Nu blir det fotboll för hela slanten! Vm kval ju! Hoppas på att få se på Prison break ikväll Kim har 2 avsnitt på datorn och blotta tanken gör mig lycklig! Fick en liten titt förut lovely!

Fotboll fotboll fotboll! Blir en bra kväll det här. Bra natt med hoppas jag. Alice gör mig tokig på nätterna vaknar fler ggr och är otröstlig, bara att härda ut en sån period nu, men det är lite jobbigt faktiskt. Vill gärna sova på nätterna, hon vaknar ungefär 3 ggr/natt, men jag ska inte klaga, hon är underbar den lilla!

Kommentarer
Postat av: tezz(misskelly/engla_matte)

JAså har ni oxå varit där,vi med i regnkläder.haha

Vad köpte ni då?Det säljs väldigt lika i varannat stånd tycker jag..

Men som du sa skönt å komma hemifrån lite,men tråkigt med regnet..

KRAM

2008-09-06 @ 22:04:18
Postat av: Sara

tjingeling. Vi hade tänkt oss till oxhälja men struntade i det och fick medköpt strumpor av mamma och pappa plus massa annat så det lönade sig att stanna hemma;)

Hoppas du känner dig bättre nu. Kram kram

2008-09-07 @ 14:04:57
URL: http://saraohlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0