Paket på posten

Har fått HM kläder idag, fick ett sms imorse och har hämtat ut det. Jag älskar att få paket, det är höjdpunkten på dagen. Men det har varit en bra dag. Har gått långpromenad med A och sen åkte jag hem och vek en massa tvätt och bakade mockarutor eftersom Tikiti kommer på besök imorgon. Felix följde med A hem efter dagis och kom inte hem förrens sex på kvällen så det har verkligen varit lugnt här hemma.

     

Fiskarna har fått bebisar med, dom nya fiskarna och tydligen dom gamla vi hade med berättade just G på msn

Kommentarer
Postat av: jea

jättefina kläder ju, den där tröjan till dig har jag oxå tittat på, du kommer att passa jättebra i detta. kram

2008-09-02 @ 20:53:07
Postat av: Tikiti

Är mockarutorna för min skull?? Då kan du räkna med att jag tar mer än en =) =) Love it! Du är för rar du.

Jättefina kläder du har beställt också!

Ska bli otroligt skönt och trevligt att besöka er imorgon!

Kram

2008-09-02 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0