Sliten

Underbara älskade små barn, mammas allt! Mammas stolthet och mammas kärlek. Ni är det allra bästa som finns på denna jord. Idag har jag dock inte varit den mamman jag skulle ha velat. Jag är alldeles för trött för det. Känns som värsta pmskärringen. Jag har gnällt på Felix och hans kompis som aldrig lyssnar på mig och sen när jag väl kom iväg och lade mig en stund så vaknade Alice och grät som bara den, det gör hon aldrig annars men just idag så klart. Jag antar att det är sviterna från stugan som gör mig så här trött. Har haft Kims familj här idag och de har jobbat med att lägga papp och måla. Och dagen har gått i ett sen jag gick upp imorse och gav Alice frukost. Ibland önskar jag att nån kunde ta barnen så jag kunde vila som typ idag. Det är inte alltid lätt att ta hand om barnen när man är för trött för att ta hand om sig själv. Men det är väl straffet man får när man åker bort så där antar jag.

Nu ska jag ge Alice mat sen ska jag räkna ner till kvällen *längtar*.

Kommentarer
Postat av: tezz(misskelly/engla_matte)

Känner igen mig,såna dagar komemr ibland...

Hoppas du får vila lite idag.

KRAM

2008-09-22 @ 09:53:51
Postat av: Jenny

Åh, gumman! läste din kommentar idag. vad glad jag blev! TACK.

(och man får vara PMSig ibland, det har man rätt till som tjej. det är inte det lättaste alltid)

2008-09-22 @ 18:18:52
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0