Bloggar jag diggar!

Har fått en utmärkelse av Sara att jag skriver en blogg som hon ofta läser. Läser din dagligen jag med. Tack tack!

Här kommer sju stycken bloggar jag läser dagligen. Observera att det här bara är 7 av mina favvobloggar. Kan meddela att jag har ett trettiotal bloggar som favoriter (nej jag har inte mycket att göra om dagarna!) det finns massa fler bloggar som sagt men här kommer 7 av dom.

1. Marica

2. Mitha

3. Nat

4. Charlie

5. Jenny

6. Jeanette

7. Ida



1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg (finns ingen bild här att kopiera)
2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen
3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar
4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen
5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till

Kommentarer
Postat av: jeanette

Tack Tack

2008-09-17 @ 18:02:29
Postat av: Jenny

tack vännen min! vad rar du är :)

2008-09-17 @ 20:47:29
URL: http://bernadine.blogg.se/
Postat av: Marica

Men åhhh TACK :-D

Blir så glad av sånt här..

Tack snälla :-D

2008-09-24 @ 08:21:36
URL: http://marica81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0