Lista igen

Hur mår du?
Väldigt bra

Skrattar du?
Absolut!

Gör du saker som får dig att må bra?
Jajamen så ofta jag kan, i stort sett varje dag

Träffar du människor som får din mage att pirra?
Kanske inte pirra eller ja ibland kanske

Känner du dig starkare eller svagare än förut?
Starkare

Saknar du?
Ja jag saknar pappa varje dag

Tar du hand om dina vänner?
Ja det gör jag absolut

Älskar du?
Ja!! Jag älskar som bara den

Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra?
Beror på vad det handlar om men förr eller senare ja

Håller du dina löften?
Ja jag hoppas det

Längtar du?
Ja alltid finns det något att längta efter

Tänker du?
Ja

Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Ja och det är underbart!

Vill du?
Ha ett jobb!

Önskar du att det var som förut?
Beror på vad som menas med förut?

Går du vidare?
Absolut hela tiden

Gråter du när ingen ser?
Ja

Vågar du?
Ja men skulle vilja våga mer

Är du lycklig nu?
Ja det är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0