Tentaplugg pågår

Skulle just sätta mig och skriva på en uppgift. Tyckte att jag hade förberett mig bra och lånat alla böcker men nu när jag satte mig och började skriva så insåg jag att det fattades en bok, typiskt! Så nu får det bli tentaplugg istället och det kommer det att bli den närmaste veckan för nästa tisdag är det dags för tenta igen. Vi fick en del instuderingsfrågor igår så jag vet vad jag ska lära mig på ett ungefär. Annars har det inte hänt så mycket sen sist. I söndags åkte jag hem på en dagen efterfika hos Linda, Tina hängde med oxå annars består livet mest av plugg just nu.

Ska hämta barnen om några timmar so I better get to it! Magen kurrar oxå men det får den göra en timme till eller så. Kan ju inte hålla på att äta i tid och otid :)

Ha det gott nu!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tenta? Vad är det för kurs du går? Är det nåt nytt påhitt?

2009-04-30 @ 07:07:34
URL: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0