Kotteby

Mindre rolig dag idag utav två anledningar och den ena är att jag har en massa plugg att göra. Ligger efter med en hel del nu och kommer att i värsta fall få göra tre tentor samtidigt. Så illa blir det nog inte för det är lite overkill så jag får nog släpa med mattetentan ytterligare ett tag. Sen är det mycket ovisst också som gör sitt till. Men till positivare saker hann röra på fläsket under en promenad med Alex. Sen pluggade jag lite innan det var dags att hämta barnen och sen dess har det gått i ett. Felix hade en kompis här och jag utfodrade dom med mat och sockerkaka. Alice åt kritor och var hårdhänt med Zarah. Nu sover Alice och Felix är nyduschad och ska ner i sängen. Ska bli skönt med lite kväll. Kim kom precis hem, han har shoppat loss i Örebro. Och en jäkla huvudvärk har han ser jag. Jag blir nog själv ikväll.

Följer otroligt många bloggar och har vid flera tillfällen lovat att länka. Finns massa bra och framförallt roliga bloggar därute. Först ut att länkas är Kotte och hans blogg kan du läsa här Jag älskar hans sätt att skriva och tycker att han är otroligt rolig. Om ni gillar det ni läser och har tråkigt någon dag så kan ni läsa hans gamla blogg och det gör ni här. Kan rekomendera inläggen om tandborstkriget, det är enligt mig hysteriskt roligt!.

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt sen tar jag kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0