Gårdagen

Vi hade det hur trevligt som helst hemma hos Linda igår! Hon hade bakat jättegod pizza och sallad och underbart god vitlökssås. Efteråt åt vi en underbar kaka som hon lagat. Hon skulle kunna få flytta hem till mig och laga mat här varje dag för hon kan verkligen det där med matlagning. Mia var snäll och körde hem alla efteråt, kul att hon var med och nästa gång blir det nog vin för henne med. Idag är jag lite seg faktiskt, blev nog nåt glas för mycket igår. Men jag är inte dålig, utan mest trött som man alltid är dagen efter.

Idag blir det rätt lugnt här hemma. Har redan lagt Alice att sova middag, fast hon inte ens varit vaken två timmar. Men hon ville sova så det fick hon. Sen ska Felix på minisim och jag tar nog med mig Alice och träffar Linda under tiden, eller åker och handlar vi får se. Borde plugga oxå, men det är svårt. Har tenta om en vecka ungefär och har massvis att läsa till den. Åker nog på att köpa mig ett par böcker oxå, segt!




Kommentarer
Postat av: A-K

Linda är allt en riktig liten feeder =)

2009-04-26 @ 10:40:21
Postat av: Anonym

Åh jösses det såg otroligt gott ut!! Va fan satt jag hemma och skrev tenta för?? Grrr...

2009-04-26 @ 10:49:32
Postat av: Kamilla

Slurp!!

2009-04-27 @ 22:40:00
URL: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0