Wicked

Igår var det en väldigt omtumlande dag. Fick ett chockbesked kan man säga men i positiv bemärkelse som tur är! Har fortfarande inte riktigt hämtat mig från detta, haha will I ever?

Sen sist då. Marknad med Kim och Alice i onsdags, köpte en varsin munk och lite nougat till Felix. Igår kom Mia, Tobbe och Nellie förbi och fikade lite och vi hann med att snacka lite strunt, väldigt trevligt! Sen kom brorsan förbi en sväng.
Nu ska vi hem till svärfar hela dagen. Det ska målas ägg, ätas och umgås hela dagen. Kommer nog vara ute en hel del. Imorgon ska vi hem till mamma om vi inte blivit sjuka innan dess. Felix är snorig och jag känner mig seg jag med. Men förhoppningsvis blir det inte värre än så här.

Nu ska jag packa väskan och sen drar vi.

Glad Påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Men vad f-n.....så där kan du ju inte skriva. Nyfiken så jag dör nu;)

2009-04-10 @ 23:05:41
URL: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0