Göteborg och det lilla underverket!

Idag har jag så mycket att blogga om så jag vet inte ens vart jag ska börja! Men jag ska dela upp allting och ta det i olika inlägg tror jag så inget kommer bort i alla ord.

Måste börja med gårdagen. Svärmor kom hit och tog hand om barnen så jag och Kim kunde packa bilen full och åka ner till Göteborg. Kom iväg vid tio och var framme vid ett. Då hade Magnus, Promnimit och den lilla nyss kommit hem från bb. Vi bar in alla grejer och sen gick jag in och tittade på lilla sessan som låg på sängen och sov. Hon var pytteliten! Mörk och söt som socker och som sagt väldigt liten. Vägde 2980 och var 48 cm lång när hon föddes. Killarna hjälptes åt att skruva upp skötbord och säng. Sen gick Magnus och köpte lunch åt oss, alla åt pizza utom Kim som var sugen på sushi. Faster Kerstin kom oxå förbi på mat och med sig hade hon en krans som vi åt efter maten. Sen var det dags för oss att åka hem eftersom klockan var fem och svärmor skulle upp och jobba och vi ville hem till barnen. Men jag hann hålla lillan och prata en hel del med dom. Men det är tråkigt att dom bor så långt borta, speciellt nu när dom har en liten tjej. Jag vill ju se henne ofta och vara med om alla hennes framsteg. Jag hoppas att dom flyttar närmare såsmåningom det gör jag verkligen.




Här var hon lite ilsken.

Ska bli oerhört spännande att följa hennes resa igenom livet. Och barnen har fått sin första kusin, helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: fröken c

vilken liten pytt! åhh vad ska hon heta?!

2009-08-31 @ 22:37:32
Postat av: Maria

Ja hon är verkligen pytt! Dom har inte bestämt namn än, pratade om Emelie eller Sofia men inget är bestämt.

2009-09-01 @ 19:26:57
Postat av: jea

vad söt liten tjej:-) så roligt, grattis faster :-)

2009-09-02 @ 07:03:33
Postat av: Tina

Åh så fin liten tjej, vilket fint brunt hår!!

Du kommer bli en strålande faster <3

2009-09-08 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0