Sliten

Skrev ett långt inlägg igårkväll men då funkade inte blogg.se för ovanlighetens skull *ironisk*. Nu sitter jag i skolan. Min lektion börjar klockan ett så jag ska sitta här och läsa ett par timmar. Hela veckan kommer att gå åt till skolan, inget konstigt med det bara ett litet konstaterande. Just nu är jag trött, har inte sovit ut än sen vi var ute känns det som även fast det inte blev överdrivet sent i lördags. På tal om lördagen, vi hade jättetrevligt. Satt och snackade, åt och drack. Spelade spel och sjöng singstar. Jag hade gjort Alla hjärtansadagskort som jag gav mina vänner, dom var uppskattade, sånt är roligt. Jag är ju ingen pysselmänniska direkt så dom var inte så fina, så det är tur att det är tanken som räknas.

Gårdagen var väldigt lugn. Kim städade och sen åkte vi till mamma och åt massa god mat. På kvällen såg jag på Beck i sängen. Felix tappade sin åttonde tand men annars hände det inget alls. Åh jag är verkligen trött, hur ska jag orka läsa flera böcker?? Får nog snart äta lunch med, för inte nog med att jag är trött jag är hungrig också haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0