It´s just another day in paradise

l

Så här ser det ut när jag pluggar inför den jäkla bajstentan (ursäkta ordspråket, men det är så det känns)



Pallan längtar in till brorsan som duschar. Men här tar det stopp, annars river hon i papperskorgen och kattlådan och får
hon som hon vill borstar hon även tänderna med toalettborsten. Detta är alltså inget vi förespråkar här hemma :)



Syskonmys i soffan. Alice tog sig upp själv för första gången igår, det gick ju lättare när man inte halkade på kläderna.



Kim utfodrar Alice, eller hon utfodrar sig själv och så här ser det ut efteråt. Fleeze och Zarah sitter under och väntar på
fallfrukt i vanlig ordning

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till på tentan! Jag håller tummarna :-)

2009-01-15 @ 10:18:24
Postat av: Sara

Jo maxtaxan ligger nånstans på 1200 tror jag. Vi betalar nåt på 1100. huuh vad tråkig matten ser ut (det är för att jag är total mega-kass på det o bara minns basen från lågstadiet eller nåt)

2009-01-15 @ 12:22:08
Postat av: Kamilla

Jag mår illa bara jag ser den översta bilden:(. Vi syns väl till veckan i skolan förmodar jag.....

2009-01-16 @ 07:35:52
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: mitha

Lycka till på tentan!!!!



När slutar ni skolan?



Haha ja här hittar jag allt som oftast Molly ståendes p toaletten, helst med mina tamponger under vattnet....ja de ska väl testas så de är säkra kanskeS



Ha en bra dag!



KRAM

2009-01-16 @ 07:37:41
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: N A T H A L I E

bajstenta bajstenta bajstenta bajstenta!!!!



2009-01-21 @ 19:45:28
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0