Pallan the little twister

Vilken jäkla morgon jag har haft. Först bajade Alice ner hela sig själv och pyjamas och delvis sängen. In i duschen med henne och sen tvätta av golvet på toaletten där hon suttit. Sen skulle kattjäklarna ha mat de stod och grinade. Lyckades givetvis skära mig i tummen när jag öppnade burken och det blödde en del. Fick tillslut fram frukost till barnen och trodde att jag kunde läsa min kära NKP i fred, ack vad jag bedrog mig. Alice skulle ha allt och kladdade och kletade och hällde mjölk över hela golvet gjorde hon. Sen fick jag stänga dörren till vardagsrummet eftersom hon var där och välte ut jord ur alla krukor. Hon är som en liten tornado när hon går fram.

Nu sover hon middag och jag ska börja med lunchen. Det var nästan så jag längtade till skolan imorse. Det är lugnare där............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0