Tjohoo

Nu eldas det för fulla muggar i pannan. Och fort gick det på bara en stund var pannan uppe i nittio grader och värmen bara sprutar ut från elementen. Och jag behöver inte ha någon ångest över att det drar iväg pengamässigt heller. Jättebra, ett jäkla jobb med veden bara, men kan vara värt att slippa dessa hutlösa räkningar. Nu ska vi lägga Felix sen blir det Let´s dance på projjan. Kanske en semla till det.

Imorgon är det tenta. Blää! Men jag åker in och svarar på det jag kan, får väl se hur många rätt jag får. Jag tippar på 8. man ska ha 25 för att få godkänt. Blir spännande det här.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Heja heja!



Man kan inte göra mer än sitt bästa! Det kommer att gå bra med tentan ska du se!



Håller alla tummar!





Kram

2009-01-16 @ 21:16:01
Postat av: mitha

HÄr eldar vi bara med ved, tyvärr har vi en liten panna så man får springa i ETT för att hålla värmen! Men så småningom ska vi väl byta till en större!



Det gör ju en del för ekonomin iaf att elda med ved!



hoppas tentan gick bra!!



KRAM

2009-01-19 @ 20:28:19
URL: http://himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0