2 år sen- fredag den trettonde

Idag var det två år sen min pappa dog.Två år sen jag hörde en ambulans och två år sen Kim berättade för mig att han inte visste om min pappa levde eller inte. Jag förstod att det var kört men det tog ändå ett tag innan jag fick reda på att han var gone for good so to speak. Tiden går fort det är nåt man lätt kan konstatera om inte annat så ser man det när man tittar på sina barn. Dom växer så fort så man knappt hinner med. På tal om barnen, idag har jag umgåtts med dom hela dagen. Alice har krypit in under husvagnen, i sin finaste outfit. Hon hade både olja och skit på sig när hon kom fram igen. Hon kröp efter Zarah för hon var ju där under och då skulle Alice såklart oxå dit. Innan det hade hon just sett Fleeze ligga utanför garaget och skulle sätta sig och mysa och snubblade och slog kinden i asfalten. Det händer saker med den tjejen. Annars händer det inte så mycket här. Njuter av ledigheten och min underbara familj. Ska bara försöka komma på nånstans att semestra på några dagar så är allt kanoners sen. Förslag någon? Tas tacksamt emot!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Beklagar, vännen. Men jag misstänker att han finns med i allt du och din familj gör trots allt.

Kramar.

2009-07-14 @ 14:34:37
Postat av: Tezz

KRAMAR OM

2009-07-14 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0