Bra start på helgen

Har haft besök av svärfamiljen hela eftermiddagen. Vi åt lite lunch och fikade, svärmor hade bakat goda lussebomber. Hon skulle även betala alla våra newbodykläder, otroligt snällt. Vad gjorde man utan mammor?? Min mamma tog hand om räkningen på Felix Didrikssonset igår, där sparade vi närmare 700 kr. Alltså jag hade såklart kunnat betala den själv men hon erbjöd sig. Mammor är förjäkla bra så är det bara!

Nu ska jag förbereda middagen. Sen ska jag till stan för ikväll ska vi ut och äta jag och tjejerna. Ska bli kul. God mat och härligt sällskap, finns inte möe som slår det! Imorgon ska Kim handla till rummet och jag och barnen stannar hemma och bakar och pyntar hela dagen. Har tyvärr inte hunnit med det än. Det har varit så mycket annat och Kim är upptagen med rummet. Det går framåt i raketfart därinne med tanke på att han bara lagt ner några timmar. Väggen är nästan borta och det lutar åt att vi slipar och lackar det befintliga trägolvet som finns.

Har beställt smycken från Emelie som jag fick hem idag. Dom var verkligen jättefina. Det är ju en hel del människor som håller på med smyckestillverkning och jag har kikat runt en del. Men måste säga att hon gör några av de finaste jag sett. Och sen gör hon många olika sorter, brett sortiment helt enkelt. Jag är otroligt nöjd. Kolla in här hos henne ni med, perfekt som julklapp.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Kul att du är nöjd med smyckena!



MvH Emelie

2009-11-27 @ 21:07:35
URL: http://madebymli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0