Food all over the place

Idag har jag handlat inför kriget. Nu blir det ju inget krig men det kan man tro när man tittade på hur mycket jag handlade. Nu är det sötebrödsdagar igen! Självscannade inte och det var bannemej pest och pina. Visst det tar lite längre tid att scanna och packa allt direkt men det går så mycket smidigare i kassan sen. När man går till självbetjäning och bara drar kortet sen äre klart. Nu fick jag packa upp allt på bandet och sen upp och ner ur vagnen och för att inte tala om packningen sen då. Jisses vilket slit. Och jag packar dåligt, när Kim och jag handlar får jag aldrig packa och det finns det en god anledning till. Sen känns det stressigt bakifrån när alla står och väntar på att man ska bli klar. Efter handligen så åkte vi och mötte upp Kim och käkade thaibuffé. Sen hem och pluggade. Nu har jag lagat mat som står på spisen och väntar på att mannen i huset ska dyka upp. Idag blir det efterrätt med, var inte tänkt så men jag skivade ett äpple till Alice som hon dissade så då gjorde jag en fruktsallad.

Kimpaluring ringde just och frågade om jag köpte hem nåt gott. Jag kan säga så här att kvällen och helgen är räddad flera gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0