Kalasande

Helgen bestod av kalas. På lördagen firade vi Albin och på söndagen Nellie. Tänk att dom små liven redan är ett år. Tiden går fort och det blir tydligt just när man ser barnen växa. Det var trevligt med kalas, passade bra nu när jag inte träffat mina vänner på ett par veckor och massa gott fika satte vi i oss. Linda hade gjort en supergod tårta och Mia hade bakat goda (stora) bullar!

Idag var vi på trivselkväll på dagis. Bildspel, grillning och tipspromenad i mörkret med hjälp av reflexer. Enkelt och trevligt! Nu är barnen lagda och jag ska förbereda inför morgondagen.

Tänkte snart skriva ett inlägg på andra bloggen och där har jag ju lösenord. Ni som inte har och vill ha ett kan ju skriva en kommentar med eran mailadress. Kanske inte mycket att sträva efter eftersom det sällan kommer inlägg där. Beror iof på mitt humör. Det här jag ska skriva om nu måste jag sätta in där hur som haver.

Nu blir det köket sen höffa!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Hej.

JAg tar gärna lösenordet,för det har jag glömt bort...

KRAM

2009-10-19 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0