Torsdag

Igår ringde Bea en sväng på kvällen. Hon hade läst om att jag hade haft en jobbig dag med Felix. Och jag babblade och babblade och fick dåligt samvete över det sen efteråt. Men jag tyckte att det var väldigt fint av henne att ringa till mig. Tack vännen! Idag känns allt mycket bättre såklart. Igår var det en jobbig dag och jag kunde inte riktigt sluta gråta, inte för att jag var speciellt ledsen men trött och matt och sånt.

Idag pluggar jag hemma och Felix ska hem till den där kompisen efter skolan så idag kommer han att vara nöjd. Annars händer det inte mycket. Ska ringa ett samtal, fortsätta plugga och plocka lite disk.

Misstänker att folk var nyfikna på brosans lilla bebis eftersom besöksantalet gått upp med 50 % sista dagarna. Kul!

Kommentarer
Postat av: maria blomqvist

inget å få dåligt samvete för,,,, ibland behöver även du babbla av dig vännen... jag finns här de vet du!!!! Tycka om, krama och pussa dig min vän!

2009-09-05 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0