Update

Nu är det dags för en uppdatering igen. Helgen har varit underbart bra! I lördags slappade vi hela förmiddagen sen åkte vi iväg och bowlade med Svärfar, svägerskan och hennes pojkvän. Felix tyckte att det var roligt och det gick bra för honom. Själv är jag tämligen kass på bowling. Gjorde nån jäkla skruv hela tiden och fick den att gå i rännan mest hela tiden. Efter bowlingen åkte vi iväg till Kinan och käkade gott allihop och sen köpte vi lördagsgodis och åkte hem till oss och fikade. På kvällen drog vi två avsnitt 24 jag och Kimp. Jag såg nog sammanlagt 10 minuter och fick se om båda avsnitten på söndag sen. Tur var väl det, kände inte igen nåt av det jag såg. Sen åkte vi iväg och röjde hemma hos mamma. Hon var hos brorsan i Göteborg så vi passade på att rensa ur mitt gamla flickrum som såg ut i stort sett som jag lämnade det för 10 år sen. Vi fyllde en släpkärra med skräp och tog bara med en bananlåda hem, man blir lätt nostalgisk. Satte upp mammas nya gästsäng och det böev så fint så. Sen åkte vi hem och Kim satte upp mitt gamla skrivbord i Alice rum och det blev väldigt bra. Felix var avundsjuk så då gick Kim in och möblerade om i hans rum med och ställde in en fotölj. Felix studsade av lycka när han såg resultatet. Du är fantastisk Kim! Äntligen en helg där vi fick en del gjort.

Idag var jag i skolan hela dagen. Håller på med vårat arbete och det rullar på. Men ska bli skönt när denna veckan är över.

Har en massa bilder att lägga in men det får bli en annan dag. Tror att hjärtat laddar 24 i vardagsrummet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0