Besök från Molkom

Åh vad jag är trött! Känner mig som en vandrande vålnad. Sov riktigt dåligt i natt. Zarah väcker mig jämt eftersom hon alltid skiter mitt i natten och det låter som bara den för hon gräver som om hon trodde det fanns en skatt längst ner i lådan. Jag brukar amma Lukas tidigt på morgonen och sen får han ligga kvar mellan oss och på så sätt så somnar vi båda om rätt omgående. Lukas hamnar dock närmare Kim och pillar på honom när han vaknar och ligger och stör honom så inatt skulle jag vara snäll och lägga tillbaka Lukas i hans säng eftet nattmålet. Vilket resulterade i att han inte somnade så fort utan låg och lekte och pillade och tappade nappen, som vidare ledde till jag somnade om sent. Låg där och förbittrade mig över att jag gjorde Kim en tjänst haha.

Här har det varit fullt ös hela dagen. Har haft min kompis Mia och henne fyra gossar här. Hon fick sin fjärde son för sex veckor sen och vi har inte setts sen dess. Vi åt, fikade och babblade och killarna lekte och tog sig ett dopp i poolen. Det var jättekul att dom kom hit. På söndag får jag träffa henne igen, sånt gillar jag! Nu har de åkt hem och jag har precis spelat lite Mariokart med Felix. Men hans kompis dök precis upp och avlöste mig.

Är väl snart dags att slänga ihop lite middag här i huset. Kimpa är borta och shoppar lite. Alice har inte sovit middag så det gäller att hålla igång henne 1,5-2 timmar till.








Alice tror att hon får gå över till grannen bara för att hon går på detta viset


Stor bebis


Liten bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0