Ren och skär lycka!

Har haft en mysig dag med barnen. Alice var på dagis ett par timmar och Felix i skolan så då passade jag på att ta det lugnt. Men sen när de kom hem så myste vi järnet. De är så fantastiska alla tre. Lukas är förmodligen världens snällaste bebis. Jag skulle kunna placera honom i hans vagn hela dagen och fick han bara mat så skulle han inte klaga så snäll är han. Vi har verkligen haft det mysigt han och jag. Gulliga lilla bebis! Och Felix vill hjälpa mig här hemma så han ställde sig och handdiskade förut. Och Alice mitt lilla yrväder, fina lilla troll.




Lillebror fick ligga i storasysters säng till hans stora lycka. Storasyster var inte lika lycklig hon om man säger så


Storebror har lånat böcker på bokbussen och läste en bok om vampyrer



Läste bok för både Alice och Felix på kvällen. Det är inte alla kvällar man hinner det. För Felix läste vi jämt, men det var lättare att hinna med när man bara hade ett barn. Men det ska bli bättring, nu ska de få en bok så gott som varje kväll.

Nu ser jag på fortet och längtar efter sängen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så stora de börjar bli alla tre nu!! :) Sötnosar!

Vilken storlek drar lillemannen nu?

Tove har gått upp på strl 80 i många kläder.

74 bodysarna börjar bli rejält korta och 74 brallor blir rätt korta! Tiden går så fort.

Mår ni bra annars?

Kram

2010-08-30 @ 21:40:40
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Ida: Ja samma här, Lukas behöver numera 80 på kläderna :) De växer fort och vi har båda stora barn. Allt fint här annars. Börjar få en förkyldning annars bra. Med er då??

2010-09-02 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0