Flyttar in

Ikväll flyttar vi in i vårat "nya" sovrum. Borde hoppa av glädje jag vet men det gör jag icke. Jag sörjer snarare, det är inga fel att somna framför burken eller projan och sen somna på studs. Vi har ingen antenn ner till sovrummet än utan bara en säng. Samma som förr, alltså ingen riktig säng utan luftmadrass och våra madrasser. Anledningen till detta är att våran säng är trasig och vi ska köpa en ny och istället för att Kimpa fixar den temporärt och ställer in den så väntar vi tills vi köpt en ny. Annars kanske man blir lazy och så blir det som det blir. Ska köpa sängen snart, men pengarna ska gå till så mycket nu men till löning får det bli en ny säng.

Imorgon ska jag till stan med Alex, ska in till BM och sen ska jag bjuda henne på lunch på kina hade jag tänkt mig. Hon ställer alltid upp och hjälper mig med en massa så det är det minsta jag kan göra. På kvällen är det styrelsemöte. Annars inga planer alls, lika bra det känns det som.

Lägger in ett par bilder på nya rummet. Men en del saker fattas, som handtag till garderoberna, kläder, fönsterbräda och ja ni ser ju själva.

(Blogg.se har uppenbara problem, uppdaterar med bilderna imorgon istället)











(skräp på linsen och inte på väggarna)

Kommentarer
Postat av: Tina

OJ OJ OJ vilket fint jobb Kimpa har gjort! Det är ju verkligen ett helt nytt rum det där. Ser härligt och harmoniskt ut. Jättefint verkligen!

2010-02-10 @ 00:07:22
Postat av: Jeanette

vad fint det blev, ska bli jättekul och se hela resultatet sen..... jätte fin barnsäng också :-)

2010-02-10 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0