Fullt ös

Idag har vi varit iväg och skrivit in Lukas på bvc. Det gick så bra så och vi ska tillbaka om två veckor innan dess tyckte hon att det var onödigt att väga honom. Han är en välmående kille helt enkelt. Inatt sov han sex timmar i sträck igen innan han skulle äta. Men däremot ville han inte somna om i sin egen säng eftråt och Alice vaknade i samma veva och ville ha välling. Då var jag lagom trött men tog sovmorgon imorse och lät Kim få iväg Felix till skolan och sen gå med Alice till dagis. Lyx! Man får passa på de få dagarna man har honom hemma.

Ikväll har jag varit själv hemma. Kim har varit ute och käkat med jobbet. Det gick fint. Matade lillen, lagade middag, lade Alice, matade lillen, la Felix och matade och lade Lukas. Det är ju att göra ett par timmar innan alla ligger. Får se hur länge han sover nu.

Nu är Kim hemma och jag ska sätta mig vid tv:n en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0